Bleachers

Bleachers смотреть последние обновления за сегодня на .

Bleachers - I Wanna Get Better

13198635
134548
4243
00:04:53
27.03.2014

"Strange Desire" available now: 🤍 "I Wanna Get Better" on iTunes: 🤍 🤍 Facebook: 🤍 Twitter: 🤍 Music video by Bleachers performing I Wanna Get Better. (C) 2014 RCA Records, a division of Sony Music Entertainment

Bleachers - Rollercoaster

9458757
89905
2636
00:03:31
29.10.2014

"Strange Desire" available now: 🤍 Stream on Spotify: 🤍 🤍 Facebook: 🤍 Twitter: 🤍 Instagram: 🤍 Music video by Bleachers performing Rollercoaster. (C) 2014 RCA Records, a division of Sony Music Entertainment

Thank You And Sorry - Episode 1

25260
814
44
00:15:03
25.11.2022

thank you and sorry - episode 1 Executive Producers: Jack Antonoff, Tyler Childs, Tom Corson, Peter Edge, Nick Pirovano Producers: Caroline Chewning, Ayesha Rokadia Directed By: Bill Benz Written By: Brendan Hunt, Joe Kelly, Mike O’Gorman Starring: Jack Antonoff, Mikey Hart, Sean Hutchinson, Jon Shiffman, Evan Smith, Sara Bareilles, Lena Dunham, Jason Mantzoukas, Rosie Perez, Colin Quinn, Olivia Wilde, Mae Whitman, Ken Arrega, Brendan Hunt, Eric Knapp, Aurore Lance, Kayla Nadel-LaMotta, Mike O’Gorman, Annette Pollack Director of Photography: Tyler James Ribble Camera Operator: Kenny Wu Assistant Camera: Colin Allen Sound Mixer: Lucas Lee Production Supervisor: Eric Knapp Production Assistants: Brian Bonacci, Aurore Lance Post Production Supervisor: Margo Johnston Editors: Sascha Stanton-Craven, Ann Lupo Assistant Editor: Wadeh Arraf New Holiday Merch is now available // 🤍 Check out Bleachers Warehouse for sale items // 🤍 Tickets to see Bleachers live ON SALE NOW // 🤍 The New Album Out Now! Listen Here // 🤍 Live At Electric Lady is Out Now! Listen Here // 🤍 Watch the official video for “Stop Making This Hurt” // 🤍 Watch the official video for “Chinatown” // 🤍 Watch BLEACHERS ON THE ROOF - Live at Electric Lady // 🤍 Sign up for Bleachers’ mailing list for exclusive updates // 🤍 Subscribe to Bleachers’ channel for more videos // 🤍 Follow Bleachers: 🤍 🤍 🤍 🤍 🤍

Bleachers - Stop Making This Hurt (Official Video)

1858060
31962
1435
00:03:45
18.05.2021

Bleachers // Take The Sadness Out Of Saturday Night The New Album Out Now! Listen Here // 🤍 directed by carlotta kohl ‘Take The Sadness Out Of Saturday Night’ Tour - Tickets now on sale // 🤍 Watch the live video for “How Dare You Want More” // 🤍 Watch the official video for “Chinatown” // 🤍 Watch BLEACHERS ON THE ROOF - Live at Electric Lady // 🤍 Subscribe to Bleachers’ channel for more videos // 🤍 Follow Bleachers: 🤍 🤍 🤍 🤍 🤍 Stop Making This Hurt daniel puts the kids to bed they’re screaming oh the gods must be crazy well jimmy’s on the road tonight she doesn’t recognize her country my father’s in the room next door crying with his ma at 65 well every time i close my eyes i just see you written in big lights you know what it says? stop making this hurt and say goodbye like you mean it stop trying on this hurt just say goodbye like you mean it my mamma’s in the house tonight tryna break free of new jersey while the kids are on the street and they’re cryin’ let me live in my country but me and ray we got a dream and a car we’re like free as the night so how come every time i take a drive i just see it written on street signs and you know what it says.. stop making this hurt and say goodbye like you mean it stop trying on this hurt just say goodbye like you mean it but if we take the sadness out of saturday night i wonder what we’ll be left with anything worth the fight? i wanna run from the darkness wanna shout at the light it’s coming over me now two three four five oh god we barely survived just say goodbye like you mean it stop making this hurt say goodbye like you mean it stop trying on this hurt say goodbye like you mean it come on baby stop making this hurt #Bleachers #StopMakingThisHurt

Bleachers - Chinatown (BLEACHERS ON THE ROOF live at electric lady) ft. Bruce Springsteen

1327613
21765
1242
00:03:50
07.12.2020

Bleachers // Take The Sadness Out Of Saturday Night The New Album Out Now! Listen Here // 🤍 Guitar and Vocals - Bruce Springsteen Guitar and Keys - Mikey Freedom Hart Drums - Sean Hutchinson Percussion and Bells - Mike Riddleberger Sax and Keys - Evan Smith Sax and Keys - Zem Audu Sax - Anna Webber Director - Nicholas Robespierre Producer - Casey Stein Executive Producer - Evan Brown Editor - Jesus Sepulveda VHS Footage - Carlotta Kohl DP - Casey Stein Engineer - John Rooney Colorist - Jenny Montgomery Production Company - Dreambear ‘Take The Sadness Out Of Saturday Night’ Tour - Tickets now on sale // 🤍 Subscribe to Bleachers’ channel for more videos: 🤍 Follow Bleachers: 🤍 🤍 🤍 🤍 Follow Bruce Springsteen: 🤍 🤍 🤍 🤍 chinatown get in my backseat honey pie and i’ll wear your sadness like it’s mine because it’s just good to have what’s been missing yeah it’s bad when it’s good to always be missing but a girl like you could rip me out of my head black tears on your cheek i want them in my bed i’ll take you out of the city honey right into the shadow ‘cause i wanna find tomorrow yeah i wanna find tomorrow with a girl like you my chinatown baby sittin’ on your front porch crying out the crazy i’ll take you out of the city honey right into the shadow ‘cause i wanna find tomorrow yeah i wanna find tomorrow with you baby gimme gimme gimme that big red light and take the sadness out of saturday night because it’s so good to have what’s been missing we were bad to be bad to always be missing but a girl like you could rip me out of my head black tears on your cheek i want them in my bed i’ll take you out of the city honey right into the shadow ‘cause i wanna find tomorrow yeah i wanna find tomorrow with a girl like you my chinatown baby sittin’ on your front porch crying out the crazy i’ll take you out of the city honey right into the shadow cause i wanna find tomorrow yeah i wanna find tomorrow with you baby i wanna run i wanna chase every feeling i wanna run #bleachers #chinatown #live

Bleachers: NPR Music Tiny Desk Concert

1238910
22930
662
00:15:11
19.09.2017

Sept. 12, 2017 | Jacob Ganz Two songs into his Tiny Desk concert, Jack Antonoff revealed a bit of stagecraft behind his performances with Bleachers. "My manager says, 'When you play for 1,000 people, don't talk to one person. It's only cool for them,'" Antonoff said. It was offered as an apology — he had just finished aiming a monologue about the link between dancing and crying at a single NPR staffer in the audience — but it was also a perfect encapsulation of the connection Antonoff's songs create. Bleachers makes truly conversational pop, songs that sound expansive but retain a sense of intimacy, even when aimed at the masses. At the Tiny Desk, Antonoff, along with pianist Mikey Hart and multi-instrumentalist Evan Smith, pared away much of the pomp that can turn Antonoff's layered studio productions into neon-lit melodramas rollercoastering toward catharsis. On three songs from this year's album Gone Now impeccably re-arranged for a smaller space, it was impossible to miss the cracked longing at the heart of Antonoff's work. "If you ever see Bleachers live, it's two drum sets and it's big and it's kinda like this big statement that I could hide behind the tears with this big rock show. But the songs are written like this," Antonoff said before launching into a version of the '80s-drenched single "Don't Take The Money" that was all feathery keyboards and spoken word verses — plus a brief quote from Queen's 1984 hit "Radio Ga Ga. " Not that he could resist a well-placed gimmick. "Don't Take The Money" was the only song of the day to include drum sounds, which came from a cassette tape in a boom box over which a microphone had been draped. He started the song by hitting play on the cassette, but it took three tries to nail the ending in time with Hart. For this group, seeing the flaws is part of the charm. Set List "Everybody Lost Somebody" "Don't Take the Money" "Foreign Girls" MUSICIANS Jack Antonoff (vocals, keys); Evan Smith (vocals, keys, sax); Mikey Hart (vocals, piano) CREDITS Producers: Bob Boilen, Morgan Noelle Smith; Audio Engineers: Josh Rogosin; Videographers: Morgan Noelle Smith, Colin Marshall, Tsering Bista; Production Assistant: Jenna Li; Photo: Claire Harbage/NPR. For more Tiny Desk concerts, subscribe to our podcast: 🤍

Bleachers - Chinatown (Official Video) ft. Bruce Springsteen

2309155
35187
1957
00:04:42
16.11.2020

Bleachers // Take The Sadness Out Of Saturday Night The New Album Out Now! Listen Here // 🤍 Directed by Carlotta Kohl ‘Take The Sadness Out Of Saturday Night’ Tour - Tickets now on sale // 🤍 Watch the live video for “How Dare You Want More” // 🤍 Watch the official video for “Stop Making This Hurt” // 🤍 Watch the official video for “Chinatown” // 🤍 Watch BLEACHERS ON THE ROOF - Live at Electric Lady // 🤍 Follow Bleachers: 🤍 🤍 🤍 🤍 Follow Bruce Springsteen: 🤍 🤍 🤍 🤍 chinatown get in my backseat honey pie and i’ll wear your sadness like it’s mine because it’s just good to have what’s been missing yeah it’s bad when it’s good to always be missing but a girl like you could rip me out of my head black tears on your cheek i want them in my bed i’ll take you out of the city honey right into the shadow ‘cause i wanna find tomorrow yeah i wanna find tomorrow with a girl like you my chinatown baby sittin’ on your front porch crying out the crazy i’ll take you out of the city honey right into the shadow ‘cause i wanna find tomorrow yeah i wanna find tomorrow with you baby gimme gimme gimme that big red light and take the sadness out of saturday night because it’s so good to have what’s been missing we were bad to be bad to always be missing but a girl like you could rip me out of my head black tears on your cheek i want them in my bed i’ll take you out of the city honey right into the shadow ‘cause i wanna find tomorrow yeah i wanna find tomorrow with a girl like you my chinatown baby sittin’ on your front porch crying out the crazy i’ll take you out of the city honey right into the shadow cause i wanna find tomorrow yeah i wanna find tomorrow with you baby i wanna run i wanna chase every feeling i wanna run #bleachers #chinatown

Bleachers - Don't Take The Money

4035167
52008
1699
00:05:07
02.05.2017

Bleachers' New Album 'Gone Now' Available now! iTunes - 🤍 Apple Music - 🤍 Spotify - 🤍 Amazon - 🤍 Google - 🤍 Get Bleachers' 'MTV Unplugged' album now featuring "I Miss Those Days": iTunes: 🤍 Apple Music: 🤍 Spotify: 🤍 Amazon Music: 🤍 Google Play: 🤍 Follow Bleachers: 🤍 🤍 🤍 🤍

Bleachers: Tiny Desk (Home) Concert

320815
8138
338
00:12:41
12.07.2021

The Tiny Desk is working from home for the foreseeable future. Introducing NPR Music's Tiny Desk (home) concerts, bringing you performances from across the country and the world. It's the same spirit — stripped-down sets, an intimate setting — just a different space. Lyndsey McKenna | July 12, 2021 Both as producer extraordinaire and artist in his own right, Jack Antonoff has had an outsized impact on the past decade in pop. And yet, even with such maximalist aims, Antonoff clearly understands the effectiveness of scale: that the most enduring tracks are often intimate portraits. Recorded in a sun-drenched spot outside Electric Lady Studios, where the forthcoming Take the Sadness Out of Saturday Night was made, Bleachers' Tiny Desk (home) concert puts a premium on proximity, both emotionally and spatially. Surrounded by greenery, the footage is interspersed with close-up angles filtered through an old-school finish (scan the wide shot and you'll spy a video camera perched on the piano, plus one very tiny desk, too). The set opens with "91," the album's ambitious opening cut, followed by a bombastic revision of "Stop Making This Hurt," which gets a slick saxophone rewrite courtesy of Zem Audu and Evan Smith. Just before the concert concludes with a sweeping rendition of "Chinatown" – no Bruce Springsteen cameo, but the emotional ache remains – Antonoff explains the urgency of the recording process: "We did a bunch of live takes that sound to me like a group of people who didn't know if they were ever gonna play again, and that became the backbone of this album." The stakes feel high when the tracks feel personal: It's a balancing act at which Antonoff excels. SET LIST "91" "Stop Making This Hurt" "Chinatown" MUSICIANS Jack Antonoff: vocals, piano Mikey Freedom Hart: keys Zem Audu: saxophone Evan Smith: saxophone CREDITS Video and Audio: Adrian Nieto TINY DESK TEAM Producer: Bobby Carter Video Producer: Maia Stern Audio Mastering: Josh Rogosin Tiny Production Team: Bob Boilen, Kara Frame, Gabrielle Pierre Executive Producer: Keith Jenkins Senior VP, Programming: Anya Grundmann #nprmusic #tinydesk #bleachers

Taylor Swift - Anti-Hero (feat. Bleachers)

1253246
111733
4649
00:03:52
08.11.2022

Listen to “Anti-Hero (feat. Bleachers)” by Taylor Swift. Download/Stream "Anti-Hero (feat. Bleachers): 🤍 Buy/Download/Stream ‘Midnights’: 🤍 ►Join the #TSAntiHeroChallenge: 🤍 ►Subscribe to Taylor Swift on YouTube: 🤍 ►Shop Merch: 🤍 ►Follow Taylor Swift Online: TikTok: 🤍 Instagram: 🤍 Twitter: 🤍 Snapchat: 🤍 Facebook: 🤍 Tumblr: 🤍 Website: 🤍 ►Follow Taylor Nation Online TikTok: 🤍 Instagram: 🤍 Twitter: 🤍 Tumblr: 🤍 #TaylorSwift #Bleachers #AntiHero

Bleachers - How Dare You Want More (Official Video)

176359
2994
135
00:04:35
28.01.2022

Bleachers // Take the Sadness Out of Saturday Night The New Album Out Now! Listen Here // 🤍 Live At Electric Lady is Out Now! Listen Here // 🤍 2022 Tour Dates are Here! 🍅 Tickets go on sale 2/4! // 🤍 Bleachers performing “How Dare You Want More” in 15 cities across North America on their Take the Sadness Out of Saturday Night tour. Contributions from: Justin Benoliel Cory Bermuster Nelson Campana Brian Campbell Brandon Dacosta Raleigh Gambino Sebastian Guerra Stephen Hughes David Keninger Josh Koby Patrick Leung Anna Li Lisa Mazzotta Olivia McDowell Mike McMillon John O’Hara Colin Pagnoni Hudson Ratzlaff Tristan Renaud Steven Robinson Jacob Schermerhorn Ignacio Soto Mike Spinos Austin Suhr Nick Swift Avi Warren Mara Whitehead Watch Bleachers perform “How Dare You Want More” on SNL // 🤍 Watch Bleachers perform “Chinatown” on SNL // 🤍 Watch the official video for “Stop Making This Hurt” // 🤍 Watch the official video for “Chinatown” // 🤍 Watch BLEACHERS ON THE ROOF - Live at Electric Lady // 🤍 Subscribe to Bleachers’ channel for more videos // 🤍 Sign up for Bleachers’ mailing list for exclusive updates // 🤍 Text the Bleachers hotline for exclusive updates // +1 (201) 729 3006 Follow Bleachers: 🤍 🤍 🤍 🤍 🤍 How Dare You Want More these steps toward faith i can’t imagine it pack my suitcase up till i can’t bare it who am i without this weight on my shoulder oh god i’m dying to know but how dare you want more? how dare you want more? preacher preacher’s callin’ from the floor man of secrets two lives that he’s been living in stolen identity stolen dreaming who is he if he just go and tell it like it is? i bet he’s dying to know but how dare you want more? how dare you want more? preacher preacher callin’ from the floor these steps toward faith so easy for her but out of mind out of sight i’m trying to find out who is she without all of this carryin’ fear oh god she’s still my mother and still my wheel yeah still my mother still my wheel yeah still my mother still my wheel yeah still my mother still my wheel yeah still my mother cryin’ out how dare you want more? how dare you want more? preacher preacher callin’ from the floor hey lonely wants to stay forever but tonight we’re gonna do a little better yeah tonight we’re gonna do a little better yeah tonight we’re gonna do a little better wait lonely wants to tear us down now but tonight we’re gonna drown the sound out well tonight we’re gonna drown the sound out yeah tonight we’re gonna drown it out well how dare you want more? well how dare you want more? hey lonely wants to stay forever but tonight we’re gonna do a little better yeah tonight we’re gonna do a little better yeah tonight we’re gonna do a little better wait lonely wants to tear us down now but tonight we’re gonna drown the sound out well tonight we’re gonna drown the sound out yeah tonight we’re gonna drown it out #Bleachers #HowDareYouWantMore

Bleachers - I Miss Those Days

2324584
19259
492
00:03:39
25.05.2017

Bleachers' New Album 'Gone Now' Available now! iTunes - 🤍 Apple Music - 🤍 Spotify - 🤍 Amazon - 🤍 Google - 🤍 Get Bleachers' 'MTV Unplugged' album now featuring "I Miss Those Days": iTunes: 🤍 Apple Music: 🤍 Spotify: 🤍 Amazon Music: 🤍 Google Play: 🤍 Follow Bleachers: 🤍 🤍 🤍 🤍 #Bleachers #IMissThoseDays #Vevo #Alternatives #VevoOfficial

Bleachers - Alfie's Song (Not So Typical Love Song) (Official Video)

1183328
21352
639
00:03:26
19.03.2018

“Alfie’s Song (Not So Typical Love Song)” by Bleachers from the Original Motion Picture “Love, Simon.” Get the “Love, Simon Official Soundtrack”: 🤍 Get Bleachers’ “Alfie’s Song (Not So Typical Love Song)”: 🤍 “Love, Simon” is in theaters March 16th. For more information on “Love, Simon” visit: 🤍 Follow Bleachers: 🤍 🤍 🤍 🤍 Follow “Love, Simon”: 🤍 🤍 🤍

Bleachers - Rollercoaster (Official Audio)

5644670
45794
1048
00:03:12
10.06.2014

Listen to the official audio for "Rollercoaster" by Bleachers "Strange Desire" available now: 🤍 Shadow on iTunes now: 🤍 Listen now on Spotify: 🤍 🤍 Facebook: 🤍 Twitter: 🤍 Music video by Bleachers performing Rollercoaster. (C) 2014 RCA Records, a division of Sony Music Entertainment #Bleachers #Rollercoaster #Vevo #Alternatives #VevoOfficial

Bleachers - I Wanna Get Better (Official Audio)

9500436
70567
1929
00:03:27
20.02.2014

Listen to the official audio for "I Wanna Get Better" by Bleachers "Strange Desire" available now: 🤍 "I Wanna Get Better" on iTunes: 🤍 🤍 Facebook: 🤍 Twitter: 🤍 #Bleachers #IWannaGetBetter #Vevo #Alternatives #VevoOfficial

'Hate That You Know Me' Bleachers Performance feat. Lorde & Carly Rae Jepsen | MTV Unplugged

296557
5778
227
00:03:16
16.09.2017

Bleachers perform their hit song ‘Hate That You Know Me’ featuring Lorde and Carly Rae Jepsen off their album 'Gone Now' on MTV Unplugged. #Unplugged #JackAntonoff #Bleachers #MTV Subscribe to MTV: 🤍 MTV's acclaimed acoustic music series showcases the work of today's top artists and introduces the stars of tomorrow. With its humble beginnings in 1989, MTV Unplugged has been a staple in entertainment and has hosted some of the music industry's brightest stars. The series' star-studded roster includes the likes of Miley Cyrus, Florence and the Machine, Rita Ora and Walk The Moon. More from MTV: Official MTV Website: 🤍 Like MTV: 🤍 Follow MTV: 🤍 MTV Google+: 🤍 MTV on Tumblr: 🤍 MTV Instagram: 🤍 MTV on Pinterest: 🤍 #MTV is your destination for the hit series Wild 'N Out, Siesta Key, safeword, Teen Wolf, Teen Mom and much more!

templuv - bleachers (Official Visualizer)

241505
9994
374
00:02:10
13.05.2022

listen now on spotify: 🤍 follow templuv linktree: 🤍 instagram: 🤍 twitter: 🤍 follow brodin + julian instagram: 🤍 twitter: 🤍 instagram: 🤍 “bleachers” lyrics: sorry bout that text you got i didn't ever mean to send this soju got me in my feelings also duck autocorrect and i been doing fine except this stabbing pain up in my chest and i'm st-st-st-st-stuttering kay i'm done but now you're gone again i'll take all your issues you can have my friends i don't miss seeing i miss you on my phone screen now i save the tissues that you bought me for my nosebleeds i don't think about you but i don't sleep gone again i'll take all your issues you can have my friends i don't miss seeing i miss you on my phone screen now i save the tissues that you bought me for my nosebleeds i don't think about you but i don't sleep summer days don't miss your taste caught in the crawlspace wanna break still see your face i just don't wanna be a missing case walking in place keep up with my pace stay awake stay away that's what they all say i'm shot really (uh) what you wanna scream about? iced out metaphor cause you wanna bite back know you got it in me, but my comments won't incite that what you wanna talk about? what you tryna get at? miracle on the boat, man that's my idea hit 'em all like a joke, man that's all I fear catch 'em all, fuck 'em all, that's a bright idea never heard a ringtone but now you're gone again i'll take all your issues you can have my friends i don't miss seeing i miss you on my phone screen now i save the tissues that you bought me for my nosebleeds i don't think about you but i don't sleep gone again i'll take all your issues you can have my friends i don't miss seeing i miss you on my phone screen now i save the tissues that you bought me for my nosebleeds i don't think about you but i don't sleep those summer days i don't miss your taste but summer nights i fall on my face it's alcohol without all the chase like 808's without the heartbreak you in the city or out of state? chase you for miles but can't keep up pace i left your backpack with your phone on the staircase #templuv

Bleachers - Everybody Lost Somebody (Audio)

1068430
10069
366
00:03:57
12.05.2017

Bleachers' New Album 'Gone Now' Available now! iTunes - 🤍 Apple Music - 🤍 Spotify - 🤍 Amazon - 🤍 Google - 🤍 Get Bleachers' 'MTV Unplugged' album now featuring "I Miss Those Days": iTunes: 🤍 Apple Music: 🤍 Spotify: 🤍 Amazon Music: 🤍 Google Play: 🤍 Follow Bleachers: 🤍 🤍 🤍 🤍

Bleachers - 45 (BLEACHERS ON THE ROOF live at electric lady)

208952
4802
178
00:03:33
07.12.2020

Bleachers // “45” // Out Now! Listen here: 🤍 Listen to “chinatown”: 🤍 Watch “chinatown” feat. Bruce Springsteen, Live at Electric Lady: 🤍 Watch the official video for “chinatown”: 🤍 Guitar and Keys - Mikey Freedom Hart Keys - Sean Hutchinson Percussion and Bells - Mike Riddleberger Sax and Keys - Evan Smith Sax and Keys - Zem Audu Sax - Anna Webber Director - Nicholas Robespierre Producer - Casey Stein Executive Producer - Evan Brown Editor - Jesus Sepulveda VHS Footage - Carlotta Kohl DP - Casey Stein Engineer - John Rooney Colorist - Loren White VHS Footage - Carlotta Kohl Production Company - Dreambear Apple Music: 🤍 Spotify: 🤍 Amazon Music: 🤍 YouTube Music: 🤍 iTunes: 🤍 Pandora: 🤍 Deezer: 🤍 Tidal: 🤍 Subscribe to Bleachers’ channel for more videos: 🤍 Follow Bleachers: 🤍 🤍 🤍 🤍 45 count the steps around the park consider drinking in the yard hang the words of a perfect stranger in the hallways of my heart ‘cause all the blessings are somebody else’s they’re flowers in the neighbor’s pot i’m torn exactly into two pieces one who wants you and one who’s gone dark but i’m still in sight your fast machine always holding your love supreme our 45’s spinning out of time but honey i’m still on your side are my hopes finally gonna waste me am i the worst compass i could know i took the bus across the bridge sold my bedroom from my home maybe it’s the east coast in the music or the endless road from the past but while you’re praying at the 90s they’re carving up anything that lasts but i’m still in sight your fast machine always holding your love supreme our 45’s spinning out of time but honey i’m still on your side no you’re just the stranger that i know best now you’re just the stranger that i love best there ain’t no book that i can live by just these naggings i can’t shake a hum coming from the basement a little crying out for crying outs sake ‘cause if i can learn to love your shadow when your shadow hits the light and there ain’t no trace of what we’ve been though then i’ll shout it till the day that i die hey i’m still in sight your fast machine always holding your love supreme our 45’s spinning out of time but honey i’m still on your side #bleachers #fortyfive #live

Bleachers Perform "Rollercoaster" | Letterman

5994
150
17
00:03:46
21.05.2022

Jack Antonoff's new group performs a track from their album "Strange Desire." (From "Late Show," air date: 9/30/14) #Bleachers #JackAntonoff #Letterman Subscribe to Letterman: 🤍 Follow Letterman on Social: Facebook: 🤍 Instagram: 🤍 Twitter: 🤍 Welcome to the Letterman YouTube Channel, home to all your favorite clips from Late Night and Late Show - as well as conversations with the writers, producers and performers who helped make it all happen. These highlights have been artisanly-produced, carefully-curated, and chosen completely at random by an old computer that used to pick numbers for the New York Lotto back in the 90’s.

Bleachers - How Dare You Want More (Live Video)

350002
8973
421
00:04:05
09.06.2021

Bleachers // Take The Sadness Out Of Saturday Night The New Album Out Now! Listen Here // 🤍 Executive Producers - Jack Antonoff and Bill Benz Executive Producers - C.C. Miller, Ally Engelberg, and Marc Lieberman Director - Bill Benz Director of Photography - Minka Farthing-Kohl Editor - Bill Benz Produced by - Sarah Brennan Kolb Production Manager - Pete McClellan Set Assistant Director - Danya Schutz Prep Assistant Director - Steve Valle Sound - Curtis Henderson 1st Assistant Camera - Jasmine Chang Media Managers - Trevor Hoover and Kevin Wood Gaffer - Omar Nsar Swing - Adrian Nieto Check Out Swing - Alex Blum Production Assistant - Joe Dimanche and Mackenzie Jamieson Post Production Supervisor - Adam Kreiner Post Audio Mixer - Dave Eichhorn Colorist - Brandon Chavez Assistant Editor - Somrung Keo ‘Take The Sadness Out Of Saturday Night’ Tour - Tickets now on sale // 🤍 Watch the official video for “Stop Making This Hurt” // 🤍 Watch the official video for “Chinatown” // 🤍 Watch BLEACHERS ON THE ROOF - Live at Electric Lady // 🤍 Subscribe to Bleachers’ channel for more videos // 🤍 Follow Bleachers: 🤍 🤍 🤍 🤍 🤍 How Dare You Want More these steps toward faith i can’t imagine it pack my suitcase up till i can’t bare it who am i without this weight on my shoulder oh god i’m dying to know but how dare you want more? how dare you want more? preacher preacher’s callin’ from the floor man of secrets two lives that he’s been living in stolen identity stolen dreaming who is he if he just go and tell it like it is? i bet he’s dying to know but how dare you want more? how dare you want more? preacher preacher callin’ from the floor these steps toward faith so easy for her but out of mind out of sight i’m trying to find out who is she without all of this carryin’ fear oh god she’s still my mother and still my wheel yeah still my mother still my wheel yeah still my mother still my wheel yeah still my mother still my wheel yeah still my mother cryin’ out how dare you want more? how dare you want more? preacher preacher callin’ from the floor hey lonely wants to stay forever but tonight we’re gonna do a little better yeah tonight we’re gonna do a little better yeah tonight we’re gonna do a little better wait lonely wants to tear us down now but tonight we’re gonna drown the sound out well tonight we’re gonna drown the sound out yeah tonight we’re gonna drown it out well how dare you want more? well how dare you want more? hey lonely wants to stay forever but tonight we’re gonna do a little better yeah tonight we’re gonna do a little better yeah tonight we’re gonna do a little better wait lonely wants to tear us down now but tonight we’re gonna drown the sound out well tonight we’re gonna drown the sound out yeah tonight we’re gonna drown it out #Bleachers #HowDareYouWantMore

Bleachers-"the whole of the moon"(the waterboys cover) (BLEACHERS ON THE ROOF live at electric lady)

189715
4893
263
00:04:28
01.01.2021

Watch “chinatown” feat. Bruce Springsteen, Live at Electric Lady: 🤍 Watch "45", Live at Electric Lady: 🤍 Listen to "45": 🤍 Listen to “chinatown”: 🤍 Watch the official video for “chinatown”: 🤍 Guitar and Keys - Mikey Freedom Hart Keys - Sean Hutchinson Percussion and Bells - Mike Riddleberger Sax and Keys - Evan Smith Sax and Keys - Zem Audu Sax - Anna Webber Director - Nicholas Robespierre Producer - Casey Stein Executive Producer - Evan Brown Editor - Jesus Sepulveda VHS Footage - Carlotta Kohl DP - Casey Stein Engineer - John Rooney Colorist - Loren White VHS Footage - Carlotta Kohl Production Company - Dreambear Apple Music: 🤍 Spotify: 🤍 Amazon Music: 🤍 YouTube Music: 🤍 iTunes: 🤍 Pandora: 🤍 Deezer: 🤍 Tidal: 🤍 Subscribe to Bleachers’ channel for more videos: 🤍 Follow Bleachers: 🤍 🤍 🤍 🤍

Bleachers - I Wanna Get Better (Live on the Honda Stage)

202648
2386
100
00:04:09
24.06.2015

Bleachers perform "I Wanna Get Better" live on the Honda Stage. Bleachers album “Strange Desire” available now: 🤍 American Honda has created a new platform to discover and share music. From Honda Civic Tour, to music festivals, to partnerships with Live Nation, iHeartMedia, REVOLT, YouTube and Vevo, Honda Stage brings live events, behind the scenes videos, interviews, exclusive content and more from your favorite artists. Subscribe to discover new music from #HondaStage: 🤍 Find us on Facebook: 🤍 Follow us on Twitter: 🤍 Follow us on Instagram: 🤍 Follow us on Tumblr: 🤍 Visit our website: 🤍 🤍

‘Everybody Lost Somebody’ 360° Bleachers Performance | MTV Unplugged

197153
1695
66
00:04:10
16.09.2017

Get a 360° look at Bleachers' performance of ‘Everybody Lost Somebody’ from their album 'Gone Now' during their MTV Unplugged segment. #Unplugged #JackAntonoff #Bleachers #MTV Subscribe to MTV: 🤍 MTV's acclaimed acoustic music series showcases the work of today's top artists and introduces the stars of tomorrow. With its humble beginnings in 1989, MTV Unplugged has been a staple in entertainment and has hosted some of the music industry's brightest stars. The series' star-studded roster includes the likes of Miley Cyrus, Florence and the Machine, Rita Ora and Walk The Moon. More from MTV: Official MTV Website: 🤍 Like MTV: 🤍 Follow MTV: 🤍 MTV Google+: 🤍 MTV on Tumblr: 🤍 MTV Instagram: 🤍 MTV on Pinterest: 🤍 #MTV is your destination for the hit series Wild 'N Out, Siesta Key, safeword, Teen Wolf, Teen Mom and much more!

Bleachers - Like a River Runs

379521
5356
172
00:03:20
11.08.2015

Get "Like A River Runs" from Bleachers' "Strange Desire" album now on Google Play: 🤍 🤍 Facebook: 🤍 Twitter: 🤍 Instagram: 🤍

Bleachers Perform 'Don't Take the Money'

127381
2796
127
00:04:03
26.09.2017

Rock band Bleachers took the stage to perform their hit, "Don't Take the Money."

Bleachers - 2022-06-17 - Bonnaroo

9604
155
13
00:53:24
19.06.2022

Bleachers - 2022-06-17 - Bonnaroo Source: Hulu

Bleachers - I Miss Those Days (Tour Video)

136094
2566
133
00:04:08
23.10.2017

Bleachers' New Album 'Gone Now' Available now! iTunes - 🤍 Apple Music - 🤍 Spotify - 🤍 Amazon - 🤍 Google - 🤍 Get Bleachers' 'MTV Unplugged' album now featuring "I Miss Those Days": iTunes: 🤍 Apple Music: 🤍 Spotify: 🤍 Amazon Music: 🤍 Google Play: 🤍 Follow Bleachers: 🤍 🤍 🤍 🤍

Bleachers - Jack Antonoff on Chinatown

75648
3583
235
00:13:20
04.08.2021

jack antonoff on the making of “chinatown” Bleachers // Take The Sadness Out Of Saturday Night The New Album Out Now! Listen Here // 🤍 ‘Take The Sadness Out Of Saturday Night’ Tour - Tickets now on sale // 🤍 Watch the official video for “Chinatown” // 🤍 Watch the live video for “How Dare You Want More” // 🤍 Watch the official video for “Stop Making This Hurt” // 🤍 Watch BLEACHERS ON THE ROOF - Live at Electric Lady // 🤍   Subscribe to Bleachers’ channel for more videos // 🤍   Follow Bleachers: 🤍 🤍   🤍    🤍 🤍    Director: Oscar Boyson Editor: Erin Dewitt Camera: Chris Messina Sound: Patrick Southern Production: Object & Animal #bleachers #jackantonoff #ttsoosn

Bleachers - Like a River Runs (Audio)

2236934
14165
352
00:03:35
23.06.2014

Listen to the official audio for "Like a River Runs" by Bleachers "Strange Desire" available now: 🤍 Shadow on iTunes now: 🤍 Listen now on Spotify: 🤍 🤍 Facebook: 🤍 Twitter: 🤍 Music video by Bleachers performing Like a River Runs. (C) 2014 RCA Records, a division of Sony Music Entertainment #Bleachers #LikeARiverRuns #Vevo #Alternatives #VevoOfficial

Bleachers - Don't Go Dark (Live)

115502
2736
225
00:04:39
08.09.2021

Bleachers - Don’t Go Dark (Live) Take The Sadness Out Of Saturday Night // The New Album Out Now! Listen Here // 🤍 ‘Take The Sadness Out Of Saturday Night’ Tour - Tickets now on sale // 🤍 Watch more from BLEACHERS ON THE ROOF - Live at Electric Lady // 🤍 Watch the official video for “Chinatown” // 🤍 Watch the live video for “How Dare You Want More” // 🤍 Watch the official video for “Stop Making This Hurt” // 🤍 Subscribe to Bleachers’ channel for more videos // 🤍 Guitar and Keys - Mikey Freedom Hart Percussion and Bells - Mike Riddleberger Sax and Keys - Evan Smith Sax and Keys - Zem Audu Produced by Sarah Brennan Kolb Directed by Bill Benz Director of Photography - Minka Farthing Kohl Gaffer - Omar Nasr AC - Jasmine Chang “Don’t Go Dark” what are you gonna ride for no one at all? hey are you gonna cry on demand just to get your number called? oh baby i know gone i know gone i know out of this world ‘cause i’ve slept in my bed alone next to my girl so do what you want just don’t go dark on me ‘cause you run run run run with the wild then you cry on my shoulder like a little child do what you want just don’t go dark on me and you’re waitin’ to be saved but ain’t nobody comin’ it’s the same party trick you’re a dream until you’re running do what you want just don’t go dark on me run run run run with the wild you always run run run run with the wild i dream a little dream she’s not out of it then i watch her take another pill, take another pic, then flip another switch and now she’s gone now she’s gone she’s out of this world it’s like california dreamin’ got the best of my girl so do what you want just take your sights off of me ‘cause you run run run run with the wild then you cry on my shoulder like a little child do what you want just don’t go dark on me and you’re watin’ to be saved but ain’t nobody comin’ if you’re holdin’ on to me you’re holdin’ on to nothing do what you want just don’t go dark on me well just don’t go dark on me run run run run with the wild you always run run run run with the wild you know all this time apart, i finally see it honey you’ve just been waiting your whole life to find someone who will stand in your storm well i stood there and something was missing i still see you honey babe but it ain’t me that you’ll be kissin’ ‘cause you run run run run with the devil then you cry on my shoulder like i’m forever do what you want just don’t go dark on me and you keep playin to that chip, chip on your shoulder yeah you carry that around it’s like tryna get to nowhere do what you want just don’t go dark on me just don’t go dark on me run run run run with the wild just don’t go dark on me baby #bleachers #dontgodark #bleacherslive

Wild Heart

1419322
14977
128
00:03:21
06.11.2014

Provided to YouTube by RCA Records Label Wild Heart · Bleachers Strange Desire ℗ 2014 RCA Records, a division of Sony Music Entertainment Released on: 2014-07-11 Bass, Drums, Guitar, Keyboards, Programmer, Vocal, Composer, Lyricist, Producer: Jack Antonoff Drums, Programmer, Composer, Lyricist, Producer: John Hill Unknown: Grace Dunham Programmer: Kurt Uenala Keyboards, Programmer, Unknown: Vincent Clarke Mixing Engineer: Michael H. Brauer Mixing Engineer, Recording Engineer: Stuart White Assistant Engineer: Mark Bengston Recording Engineer: Andros Rodriguez Recording Engineer: Laura Sisk Assistant Engineer: Brendan Morawski Assistant Engineer: Joseph Plourde Assistant Engineer: Aleks von Korff Assistant Engineer: Miles Turney Auto-generated by YouTube.

Bleachers - Don't Take The Money (Jimmy Kimmel Live!)

118224
2639
92
00:04:11
27.04.2017

Music video by Bleachers performing Don't Take The Money. (C) 2017 RCA Records, a division of Sony Music Entertainment 🤍

Bleachers - Stop Making This Hurt - INTO THE SHADOW LIVE PERFORMANCE

75275
2619
113
00:03:27
22.06.2021

bleachers playing live on a bus driving from new york to new jersey directed by oscar boyson creative direction by carlotta kohl

You're Still a Mystery

783261
7685
42
00:04:25
06.11.2014

Provided to YouTube by RCA Records Label You're Still a Mystery · Bleachers Strange Desire ℗ 2014 RCA Records, a division of Sony Music Entertainment Released on: 2014-07-11 Bass, Drums, Guitar, Keyboards, Vocal, Composer, Lyricist, Producer: Jack Antonoff Keyboards, Programmer, Composer, Lyricist, Producer: John Hill Background Vocal: Rachel Antonoff Background Vocal: Lena Dunham Mixing Engineer: Michael H. Brauer Mixing Engineer, Recording Engineer: Stuart White Assistant Engineer: Mark Bengston Recording Engineer: Laura Sisk Assistant Engineer: Brendan Morawski Assistant Engineer: Aleks von Korff Auto-generated by YouTube.

Bleachers & Bruce Springsteen - Chinatown (Live at Radio City Music Hall)

11470
174
8
00:04:57
27.07.2022

Bleachers & Bruce Springsteen performing Chinatown at Radio City Music Hall in New York City on 7/26/22.

Bleachers - Jack Antonoff on Stop Making This Hurt

67865
2595
149
00:12:14
01.09.2021

jack antonoff on the making of “Stop Making This Hurt” Bleachers // Take The Sadness Out Of Saturday Night The New Album Out Now! Listen Here // 🤍 ‘Take The Sadness Out Of Saturday Night’ Tour - Tickets now on sale // 🤍 Watch the official video for “Chinatown” // 🤍 Watch the live video for “How Dare You Want More” // 🤍 Watch the official video for “Stop Making This Hurt” // 🤍 Watch BLEACHERS ON THE ROOF - Live at Electric Lady // 🤍 Subscribe to Bleachers’ channel for more videos // 🤍 Follow Bleachers: 🤍 🤍 🤍 🤍 🤍 Director: Oscar Boyson Editor: Erin Dewitt Camera: Chris Messina Sound: Patrick Southern Production: Object & Animal #bleachers #jackantonoff #ttsoosn

Bleachers - You’re Still a Mystery (Live on the Honda Stage)

104910
1304
72
00:11:55
24.06.2015

Bleachers perform "You’re Still a Mystery" live on the Honda Stage. Bleachers album “Strange Desire” available now: 🤍 American Honda has created a new platform to discover and share music. From Honda Civic Tour, to music festivals, to partnerships with Live Nation, iHeartMedia, REVOLT, YouTube and Vevo, Honda Stage brings live events, behind the scenes videos, interviews, exclusive content and more from your favorite artists. Subscribe to discover new music from #HondaStage: 🤍 Find us on Facebook: 🤍 Follow us on Twitter: 🤍 Follow us on Instagram: 🤍 Follow us on Tumblr: 🤍 Visit our website: 🤍 🤍

Назад
Что ищут прямо сейчас на
bleachers cod mw poradnik Banana Farm Chief Keef Lineage2M ios among us irl oppo vs realme Ban in India YANG DIJAMIN BIKIN KALAP !! dimash sos push clash royal madone scania bus mod bussid a51 Samsung 1 vs squad dpi freefire iphone pkg ps3 no han manjaro linux скачать jay hindi gaming smesni padovi